Betalning:

På Istikbal / Dizaynia Möbler kan du välja att betala med kontanter, kort eller dela dina
betalningar med räntefri delbetalning.

Vi erbjuder räntefri finansiering upp till 36 månader via Resurs Bank och SVEA Ekonomi.

För ytterligare information, se villkoren för finansiering.
För beställning måste det göras en insättning på minst 30% av köpeskillingen.

Resterande belopp skall betalas senast vid leverans.
Betalning kan också göras via bankgiro, dock måste betalning då göras 3 bankdagar före leverans.

 

Bankgiro:
ORG NR: 556773-7530
Bankgiro nr: 468-2944

 

Avbokning av specialbeställning och Beställningsvara:
Vid avbokning utav lager varor (7 dagar från inköpsdatum), har kunden rätt att få hela beloppet
tillbaka. Men inte om varorna levererats och installerats. Vid avbokning utav lagervara efter 7 dagar
debiteras kunden med 30% av ordervärdet.

Vid avbokning av specialbeställningar kommer kunden att debiteras 30% av ordervärdet.

 

Leverans och installation:

Leverans inom Göteborg / Malmö kostar 500kr, leverans avser till lägenhet / Hus. Installations avgift
tillkommer separat. För installationsavgift tala med personal i respektive butik.
Vi garanterar att våra montörer kan montera alla varor som köps av Istikbal Möbler.
Vi monterar inte lampor, hyllor eller speglar som ska monteras på vägg / tak.
På Istikbal Möbler Vi är inte ansvariga för eventuella skador på golv, vägg eller någon enhet på
leveransadressen. Eventuell emballage såsom kartonger / plast återtas inte utav leveranspersonalen
utan kunden får själv slänga dessa.

 

Garanti:

Vi erbjuder två års garanti på alla våra produkter.
2-10 års garanti på madrasser.
Garantin täcker alla fabrikationsfel.
Garantin gäller inte på skador som orsakats av yttre påverkan, misskötsel av varor eller slitage.
Vänligen kontakta personalen om du har ett garanti ärende.
Bilder av skadade varor skickas till kontakt@dizaynia.com (infoga faktura nr, personuppgifter, bilder på skada och en
kort beskrivning).

 

Överklaganden:

När leveransen görs måste produkterna kontrolleras av kunden och synliga defekter ska rapporteras
till transportföretaget omedelbart. Ej synliga defekter ska anmälas till Istikbal / Dizaynia Möbler via
telefon / Mail inom 3 dagar efter

 

Leverans:

Om det vid kontrollen visar sig att klagomålet orsakas av yttre påverkan som missbruk, slitage eller
felhantering av produkt kommer Istikbal / Dizaynia Möbler att debitera kunden för kostnader i samband
med inspektionen.

 

 

Istikbal Möbler är en del av Dizaynia Möbler AB.

Free WordPress Themes, Free Android Games