Kundtjänst Information
För att kunna ge dig bästa möjliga service hanteras vår kundtjänst främst digitalt via e-post. Detta gör vi för att kunna hantera ärenden snabbt och effektivt.

Så här når du oss:
Skicka gärna ditt ärende till kontakt@dizaynia.com och inkludera följande information så att vi kan hjälpa dig snabbare:

Din orderbekräftelse eller ordernummer samt beställarens fullständiga namn (se till att dokumentet är tydligt och i hög upplösning).

En kort och tydlig beskrivning av ditt ärende (t.ex. vad som behöver åtgärdas eller reklameras).

Om det gäller reklamation, vänligen bifoga en video där du visar problemet med produkten. Filma först hela produkten från avstånd och zooma sedan in på det specifika felet.

Om du föredrar att kontakta oss via telefon, kan du nå oss på 031 43 44 10.

Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt. Tänk på att svarstiden kan vara längre under perioder av hög efterfrågan. Vi behandlar e-post i den ordning den mottas, och skickar du flera meddelanden kan det påverka din plats i kön.

Vi förstår att du gärna vill kunna nå oss via telefon, men för att kunna hantera våra kundärenden och leveranser effektivt har vi valt denna digitala lösning. Tack för din förståelse och tålamod!

Med vänliga hälsningar,
Dizaynia Möbler