Göteborg: 031-43 44 10 / Malmö: 040-43 10 10 kontakt@dizaynia.com

Betalning: På Istikbal / Dizaynia Möbler kan du välja att betala med kontanter, kort eller dela dina betalningar med räntefri delbetalning. Vi erbjuder räntefri finansiering upp till 24 månader via Moneygo , My Money och SVEA Ekonomi. För ytterligare information, se villkoren för finansiering. För beställning måste det göras en insättning på minst 30% av köpeskillingen. Resterande belopp skall betalas senast vid leverans. Betalning kan också göras via bankgiro, dock måste betalning då göras 3 bankdagar före leverans. Bankgiro: ORG NR: 556773-7530 Bankgiro nr: 468-2944 Avbokning av specialbeställning och Beställningsvara: Vid avbokning utav lager varor (7 dagar från inköpsdatum), har kunden rätt att få hela beloppet tillbaka. Men inte om varorna levererats och installerats. Vid avbokning utav lagervara efter 7 dagar debiteras kunden med 30% av ordervärdet. Vid avbokning av special och snabbt beställningar (förutom 2-3 månaders beställningstider)  kommer kunden att debiteras 30% av ordervärdet. Förseningen: Vid förseningar som gäller på 2 veckor efter sista leveransdatumet så har kunder rätt till kompensation för varje vecka förseningen sker. Kompensationen motsvarar 500kr för varje vecka upp till 4 veckor. Leverans och installation: Vid leverans till lägenhet om produkten går ej leverera genom hiss eller trapphuset då blir kundens ansvarig. Leverans inom Göteborg / Malmö kostar 750kr,(Ingår  till våning 2 )Från och med tredje våningen till övre våningar kommer extra avgifter för leverans avser till lägenhet / Hus. Installations avgift tillkommer separat. För installationsavgift tala med personal i respektive butik. Vi garanterar att våra montörer kan montera alla varor som köps av Istikbal Möbler. Vi monterar inte lampor, hyllor eller speglar som ska monteras på vägg / tak. På Istikbal Möbler Vi är inte ansvariga för eventuella skador på golv, vägg eller någon enhet på leveransadressen. Eventuell emballage såsom kartonger / plast återtas inte utav leveranspersonalen utan kunden får själv slänga dessa. Garanti:  Inom garanti får kunderna hjälp av reperera produkten eller bytes mot nya om går ej reperaras.I garanti ärendet gäller ej återbetalning. För GARANTIN och REKLAMATION ni behöver spara kvitton.Utan kvitto går ej reklamera.Vi erbjuder två års garanti på alla våra produkter.(OBS på Outlet och Rea Priser 1 års garanti gäller!!!) Gäller ej garanti ,retur eller öppet köp på produkter i utställningsexemplar. Garantin täcker alla fabrikationsfel. Garantin gäller inte på skador som orsakats av yttre påverkan,misskötsel av varor eller slitage. Vänligen kontakta personalen om du har ett garanti ärende. Bilder av skadade varor skickas till kontakt@dizaynia.com (infoga faktura nr, personuppgifter, bilder på skada och en kort beskrivning). Överklaganden: Dizaynia Möbler strävar efter att detta ska ske inom 30 dagar från det att reklamationen mottagits, men det kan ta längre tid beroende på vilken produkt som reklamerats. När leveransen görs måste produkterna kontrolleras av kunden och synliga defekter ska rapporteras till transportföretaget omedelbart. Ej synliga defekter ska anmälas till Istikbal / Dizaynia Möbler via telefon / Mail inom 3 dagar efter Leverans: Om det vid kontrollen visar sig att klagomålet orsakas av yttre påverkan som missbruk, slitage eller felhantering av produkt kommer Istikbal / Dizaynia Möbler att debitera kunden för kostnader i samband med inspektionen. Istikbal Möbler är en del av Dizaynia Möbler AB.

Free WordPress Themes, Free Android Games